Ny mobbe?

Vovven har ätit sin andra frukost så nu är han ute o springer omkring o gör förhoppningsvis sina behov som man inte vill ha på mattan.. Lyssnar på Avril Lavigne - What the hell, sååå grym! Tröttnar aldrig..

Har iafl spanat upp en ny skönhet.. en mobil.. en.. SMARTPHONE.. Tror inte min Nokia x6 e en smartphone? xD
Både min bror o hans girlfrieeend har en såndär samsung galaxy s2 o nuuu är jag oxå väldigt sugen på en sån.. Vill ju vara lite mer orginell än o köpa en jäkla Iphone, gillar inte dom.. Så stora o tjocka o touchen e inte den bästa..
Pappa vill oxå ha en ny mobil, vi tänkte först att han tar min gamla o köper en ny till mej, men nu när han provat både min o brorsans så vill han inte ha min längre.. haha :(
Aja nu väntar vi bara på att mamma ska vakna(valpen kan vi ju inte lämna helt själv), så ska pappa o jag ta en sväng till Vimmerby o kolla :) Så se upp nu för jag ska övningsköra haha ;)
1 Lovisa:

skriven

Låter skoj, den mobilen har tydligen fått något pris för bästa mobil har jag för mig... Någon sa det till mig iaf. Och du är med på mina länkar på min blogg nu haha x) Så lätt för mig att bara klicka där då :D

2 Lovisa:

skriven

Sv: Äsch haha, att färga sliter så mycket, din naturliga hårfärg är säkert fin =) Har ju knappt sett den HAHA

Kommentera här: